dijous, 20 de desembre del 2012

Conspiració al Mississipí


Que és el que m’ha cridat l’atenció del llibre? Per què l’he escollit? 
 
-    El nom del llibre que he triat és “Conspiració al Mississipí”. L’he triat perquè em va cridar l’atenció el títol del llibre i perquè em vaig pensar que aniria sobre el misteri del riu MISSISSIPÍ.
-        Uns dels seus personatges són en Kassimir i el seu enemic etern el Marques de l’Ullal.
-        Em vaig decidir a llegir el llibre perquè m’agraden els llibres de misteris i d’investigació.

Resum Breu:

-       Era una nit i uns negres estaven amb els al·ligàtors i els estava castigant per trair-lo amb les normes que hi havia per pescar al pantà del Mississipí. En aquell moment un dels negres li va suplicar que els perdonés i el al·ligàtor els va tornar a amenaçar però aquesta vegada es va treure un perfum de la butxaca i se’l va començar a tirar pel cos. Aquella mateixa nit a la vora del riu Mississipí tot va començar a canviar. Les coses tremolaven (les persones, animals, objectes, etc...). El Kassimir va començar a canvia de color i tot el del seu voltant també hi canviava de color. Un vaixell que baixava pel riu estava preparat per rebre una gran sorpresa que en Kassimir i ningú sabia. El que tampoc sabia el Kassimir era que tenia un adversari que descobriria primer aquesta sorpresa que faria canviar el món i que després hauria de recuperar enfrontant-se al seu enemic el Marquès de l’Ullal.

A qui li aconsellaries el llibre?
-     Aquest llibre l’ aconsellaria a tothom a qui li agradi el misteri i els enigmes perquè es molt divertit quant això.

Pere Monclús  1r B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada