divendres, 7 de desembre del 2012

I després de l'ESO, què? TONI COTET I MASIÀ




BREU RESUM DEL LLIBRE

Tracta de l'amistat que arriben a tenir uns companys de Badalona en un institut d'aquest poble, és un institut molt gran. Allà es coneixen una panda de nois i noies i formen una colla. L'Arnau, que és el protagonista d'aquest llibre, és alt, guapo amb els cabells rossos i arrissats i amb ulls blaus mar preciosos i encantadors, i es posa en tota mena d'embolics. Històries d'amor, de drogues, de robatoris...

OPINIÓ PERSONAL

En triar aquests llibre i veure el seu títol m’esperava un llibre que fos més informatiu i que parlés més de la quantitat de coses que es poden fer després d’haver fet l’ESO, vaja! els diferents camins que es poden triar després d’acabar aquesta etapa i m’he trobat amb una història d’uns nois que estan acabant la seva experiència a l’institut.
Encara que el tema del llibre no fos el que m’esperava, m’ha enganxat al moment i sincerament he de reconèixer que aquest llibre no se m'ha fet gens pesat a l'hora de llegir-lo, tot al contrari, cada cop que l’anava llegint, volia saber què vindria després i això va fer que me’l llegís en un tres i no res. També m’ha agradat suposo perquè els llibres que tenen misteris que s’han de resoldre són els que trobo més interessants i al llarg d’aquesta història n’hi ha uns quants.
Primer de tot creia que aquest llibre sol recomanaria llegir-lo a la gent de 4t d’ESO, però quan l’he acabat he vist que tot adolescent el pot llegir, encara que ja no estigui a l’ESO ja que crec que deu ajudar a recordar les aventures viscudes amb els companys que tenies abans i que ara potser estan més distants i han començat una nova etapa.

Adrià Mesalles Teixidó  4t A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada