dijous, 20 de desembre del 2012

Superfantasmes en un supermercat




Vaig triar aquest llibre d’humor perquè volia passar una bona estona llegint-lo. Em va cridar l’atenció  el seu títol: Superfantasmes en un supermercat

El llibre tracta de sis fantasmes, anomenats “Efes”. Aquests fantasmes els va descobrir el Roger, un client d’un supermercat. Aquests fantasmes intenten entendre els homes d’avui en dia. Els visiten, escolten com parles i fins i tot busquen paraules que desconeixen als diccionaris del súper en el que viuen. Cada fantasma tenia una qualitat diferent, per exemple: el F-1 era el Tímid,  el F-2 el Batalletes, el F-4 el Optimista, el F-5 el Saberut ... Acaben decidint-se a anar cada un a viure amb algú i portar records d’aquella casa o de la ciutat on havien estat. El llibre acaba quan el narrador, El Roger creu que els fantasmes lii han entrat a la seva casa.

Jo crec que aquest llibre es titula així perquè tracta d’uns fantasmes que viuen en un supermercat, per això són Superfantasmes. A mi m’ha agradat mol el F-6, perquè prenia decisions sense consultar a cap dels altres cinc fantasmes. El que m’ha agradat més ha sigut quan els Efes han fet el seu propi programa de ràdio sobre paraules del diccionari, on han fet com si fos un monòleg. Jo recomanaria aquest llibre a qualsevol que vulgui passar una bona estona llegint un llibre.

Jordi Pujol Navajo                        1r C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada