dijous, 20 de desembre del 2012

Els Jocs de la fam




 

Vaig triar aquest llibre, perquè me’l va recomanar una amiga meva, així que el vaig agafar. Em va cridar l’atenció que llibre tingués tantes pàgines, però tot i així amb molt poc temps me l’he llegit.

Tracta que el país de Panem, a causa d’una guerra, s’ha dividit en 12 districtes controlats pel Capitoli. Per recordar la guerra, han decidit que cada any se celebraran els Jocs de la Fam. Consisteixen a triar a sorts un noi i una noia, de 12 a 18 anys, de cada districte, els tributs, i després d’unes entrevistes i unes proves físiques, els fan entrar en un camp de batalla on només ha de sobreviure tribut. Els districtes 1,2 i 3 són rics i els preparen per als jocs, en canvi als altres és tot el contrari. La protagonista és del districte 12 i ha de lluitar per aconseguir guanyar, però el noi elegit del seu districte ha dit en públic que estava enamorat d’ella. Penseu que sol un tribut pot viure!

M’he sentit identificada amb la germana de la Katniss (la protagonista) i amb la Katniss, ja que m’agraden molt els boscos, tinc dotze anys com la germana de la Katniss i m’agrada tirar amb l’arc. El que m’ha agradat més ha estat quan la Katniss i en Peeta (el noi del seu districte) mataven a l’últim tribut.
Vull recomanar el llibre a la gent que li agradi l’acció i que tingui ganes de llegir, ja que és molt emocionant i llarg. Però especialment el recomano a Andreea Denisa, ja que li agrada molt llegir.

Júlia Miró       1r C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada